Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Disseny Gràfic / Petit Comitè Contacte

Aspectes generals

Claus per entendre la jerarquia de totes les marques gestionades pel Museu: marca paraigua, marca derivada i marques associades.

Estructura jeràrquica de l'entitat

Per entendre millor com s’estructura la imatge que presentem, és bo saber quina és l’estructura organitzativa de l’entitat.

El Nat-Museu de Ciències Naturals és una entitat de gestió transversal formada per cinc centres: Museu Blau, Jardí Botànic, Jardí Botànic Històric, Laboratori de Natura i Museu Martorell.

També té institucions vinculades, com el Cercle del Museu, fundació destinada al patrocini i mecenatge, i l’Institut Botànic de Barcelona, centre mixt entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC).

Esquema organitzatiu de l’entitat


Logotips generats i gestionats per l'entitat o les seves seus

Tal com es desprèn de l'esquema, el Museu gestiona moltes marques que es poden agrupar en tres nivells de protagonisme:

  1. Marca paraigua: és la més important i la que s’utilitza per defecte, ja que identifica tot el conjunt dels centres.

  2. Marca derivada: identifica cada centre individualment.

  3. Marques associades: són les marques d'entitats vinculades al Museu.

Petit Comitè 2011 per a Museu de Ciències Naturals de Barcelona | @ Copyright