Premsa
Exemples dels formats més usuals en premsa. 1. Elements comuns2. Exemples
Per obtenir els originals aneu a la secció «Originals i màsters»
1. Elements comuns mínims per a anuncis de premsa1. La signatura de l’entitat emissora [la marca) preferentment a la part superior esquerra.2. Titulars i textos preferentment alineats amb el text de la marca i amb tipografia corporativa [Geogrotesque).3. Logotips dels col·laboradors en blanc i negre. Recomanem situar-los a la part superior dreta a l’alçada de la signatura del centre.4. Signatura del Consorci. Recomanem situar-la a la part superior dreta alineada a l’alçada del logotip. Si no és possible perquè hi ha col·laboradors, llavors la passarem a la part inferior alineada també amb la marca (a peu d’anunci juntament amb el NAT-MCNB ”punt NAT”).
2. Exemples
Exemple de format robaplana
Exemple format mitja plana
Exemple plana sencera
Petit Comitè 2011 per a Museu de Ciències Naturals de Barcelona | @ Copyright